Benim adet olmadan 3 gün önce sol mememde elektrik çarpması gibi 2 3 dakika bi sızlama oldu sonra ertesi gün ikisinde birden oldu bu sefer biraz daha uzundu neyse test yaptım o gün hafif bir çizgi gördüm ertesi gün regl oldum sonra sol mememde süt gibi bir beyazlık gördüm kurumuş sonra ertesi gün yani bugün regl 2. Günü sol mememde sertlik var sağda yok bende tekrar test yaptım silik şekilde pozitif çıktı hemen ben hiç bişey anlamadım kızlar yardımcı olur musunuz mümkün mü böyle bişey bu arada çizgi ilk 5 dakikada çıktı adetimi günü gününe oldum yoğunluğu falan da normal geri çekilme ile 1 defa birliktelik oldu sadece ve adetten 1 hafta önce de vücudumda üşüme vardı bu yüzden şüphelendim yaptım testi önceki gebeliğimde de göğüslerimden anlamıştım hamile olduğumu çünkü. Testler mi bozuk diyeceğim ama bugün yaptığımı yeni aldım