defnes32 eğer üstlerinde su kalmışsa ve poşetli dolaba koyuyorsan evet çabuk ölür . Yeşilliklerin suyu salsın süzgeçte öyle koy yada peçete ser dolabın gözüne poşetten çıkartıp öyle koy . Salatalık havuç gibi sulu malzemeleri soğuk suda saklama kabına koyarsan pörsümez dahanuzun süre gider
Domatesi diğer sebzelerde aynı göze koyarsan daha çabuk bozar olgunlaşmış meyve olduğu için . Birde evet imkanın varsa bölmeli sebzelik kap al onlar daha döngüde tutar havayı daha uzun süre kullanırsın