Kızlar bebişlerinizi ilk çocuk kardiyolojisine ne zaman götürdünüz? Benimki 21 günlük henüz. Hamilelikte tüm kontrolleri yaptırdım. Bir sıkıntısı yoktu doğuncada enfeksiyon sebebiyle 7 gün yoğun bakımda yattı. Oradan çıkışta bize bir kağıt yazdırdılar göz doktoruna götüreceğim. Kardiyolojiyr götüreceğim diye. Ama o telaşla hiç aklıma gelmedi ne zaman götürmem gerekiyor diye sormak siz ne zaman götürdünüz