kızlar daha önce de post açmıştım. oğlum 6 aylık oldu avent in 6-18 ini aldım. Bugün yenisine geçelim artık dedim. Ama tutmuyor öğüruyor . denedim kaç kez yok. eski 0-6 yi verdim onu tutuyor. napsam şimdi? uçları farklı 6-18 in ucu daha büyük geniş :(