Bbsozlm benim oğlum şu an 14 bucuk aylık ama yaklaşık 9. Ayından beri bunu bazen yapıyor. Bizimki şimdi yürüyor mesela bir oyuncagını alıyor gidiyor başka bi odaya yere bırakıyor sonra geliyor diğer oyuncağını alıyor götürüyo yanına bırakıyor. Sonra gidiyor ordan onları yine tek tek alıp getiriyor falan😅ben araştırmıştım normal diyorlardı oyun yapıyor gelişiminin bir parçası vs diyolar