Merhaba arkadaşlar oğlum 26 aylık 20-30 kelimesi var ve bütün hayvan seslerini çıkartıyor. Algısı gayet iyi şekilleri tanıyor renkleri tanıyor söylediğim her şeyi yapar oyun oynamayı sever kitap incelemekten hoşlanır aynı kitabı 10 kere okuttuğuda olur sıkılmadan dinler. Evde kendim duyusal sanatsal ve bedensel koordinasyon geliştirici hareketlerde yaptırıyorum. Oyun grubuna gidiyoruz 30 dakika serbest sembolik oyun saati var gayet uyumlu bir şekilde katılır ama etkinliklere katılmak istemiyor çok sıkılıyor. Çocuk psikiyatrisine götürdüm dil gelişimi için ısrarla oyun grubuna devam et diyor ama sanki oyun grubunun çok faydası olmuyor psikiyatri oyun grubuna forum verdi doldursunlar diye çocuğumun hakkında dikkat süresi çok kısa kimseyle oynamıyor arabalarını paylaşmaz yazmışlar birde bana dediler ki çocuğunuz ileride dikkat eksikliği hiperaktivite tanısı alabilir. Çocuğum akranlarına oranla gayet uyumlu asla vurma huyu yok kimse elinden oyuncak çekmez isteyen olursa paylaşır açıkçası oyun grubu eğitmeninin yaklaşımı beni çok şaşırttı. Çocuk psikiyatrisi bizi çocuk gelişimciye de yönlendirdi hiçbir gelişme alanında herhangi bir gerilik görmedi sadece dil gelişimi yaşıtlarına oranla biraz geride kalmış dedi. Bir anne olarak çocuğumun okulda hiç mutlu olmadığını hissettim forma çocuğumun adını birde eksik yazmışlar tecrübeli anneler lütfen fikirlerinizi beyan ederseniz çok sevinirim bir anne olarak bu durum beni biraz endişelendiriyor sadece dil gelişimi için psikiyatriye gittim okul başka bir şey diyor acaba çocuğum mutlu olmadığı için mi faydası yok. Oyun grubu yerine cimnastiğe mi yazdırsam dil gelişimi için de biraz beklesem mi gerçekten çok sıkıldım devlete gidiyoruz ilgilenmiyor özele gidiyoruz para peşimde koşuyorlar biz anne baba olarak kime güveneceğiz