Minikkurbagam 3 aylık bebeğim dün rota aşısı oldu bugün halsiz huysuz ama kafası çok sıcak ölçüyorum 36.8-36.7 falan çıkıyor. Bu aşı sonrası mı oldu hasta mı oluyor anlamadım gitti
seval868_ Minikkurbagam benim bebeğimde aynı şekildeydi dr a sordum ateşi gözükmüyor ise bişey olmaz dedi fazlalaşırsa calpol verebilirsin demişti
eannesi Minikkurbagam benim de bugün oldu sizde de uykuya dalma da zorluk yaptı mı uykusu var 3 saattir uyutmaya çalışıyorum olmuyor
aydint Hastalıktan olsa ateş ölçer de çıkar, calpol verebilirsiniz huzursuzluk ve aşı için yada ağrısı olabilir
Minikkurbagam aydint anlamadım ya kafası normalde de sıcak oluyordu da bugün bi tık daha sıcak gibi ateş ölçerde normal çıkıyor
didoece Minikkurbagam ateş ölçer normalse sıkıntı etmeyin. Ağrısı olmuş olabilir. Takip edin bide biraz daha fazla emzirin ten teması yapın. Bebeklerde kafa sıcaklığı zaten normal birşey. Gözlem ve bol temas sakinleştirir bebişinizi inşallah
seval868_ Minikkurbagam yok biz 14:00 gibi olduk aşıyı akşam 20:00 gibi geçmişti ama halsizliği ertesi gün geçti
didoece Minikkurbagam 38 olmadan birşey vermeyin. Bağışıklık sistemi tepkisidir ateş. Limonlu çorap giydirin ılık duş aldırın düşür zaten
seval868_ Minikkurbagam fitil ver istersen normalde bu aşının yan etkileri yok ama sizde yapmış ateş olmasına şaşırdım. Alt tarafına bişey giyindirmeyin bacakları açıkta kalsın üstüne ince bişey örtebilirsiniz o şekilde de iner ateşi
seval868_ Minikkurbagam evet bende ondan şaşırdım yan etkisi olan bir iğne değil o ama bizde iğneden 2 gün sonra hastalandık 3 gün sürdü bugün biraz daha iyiyiz ama sizinde hastalığı denk gelmiş iğneye o hâlde
seval868_ Minikkurbagam çok haklısın benim ilk çocuğum baktım pinpirikle hiçbir yere varamıyorum bırakmaya başladım