Eski bir usül, bana da tecrübeli bir ebe söylemişti. İkinci doğumumda kızım hafif sarılık doğmuştu. Ama taburcu olmamıza yakın fazlalaştı. Sütüm de hep boldu hep emzirdim sarılık azalmıyordu. Hemşire kaynamış soğumuş bir fincan suya, bir çay kaşığı şeker at günde bir iki kez ver geçer, sütün zaten bol mama vermekten, hastanede ışın tedavisi görmesinden iyidir demişti (kış vakti salgın da vardı çünkü) bende kar zarar hesabı yaptım verdim. Dediği doğru çıktı hakikaten bir haftada sarılığı yok oldu. (İlk çocuğumda inat edip bu şekilde yapmadım ve mama vermiştim sütüm çok olduğu halde sarılık geçsin diye. Çocuğu delip durdular tahlil için, çok pişmanım)