2 ay 5 günlük bebeğim var normalde 2-3 saatte bir emmesi gerekirken yarım saatte, saat başı açlık krizine girip ağlıyor ve emzirmeden susturamıyorum acaba doymuyor mu diye düşünüyorum kilo alımı normalmiş doktor öyle dedi ama düzenimiz yok böyle de. Dışarı çıkamıyorum korkumdan metroda otobüste bir kafede otururken basıyor çığlığı her yerde de emziremiyorum uygun ortam olmuyor. Mama takviyesi hakkında ne düşünüyorsunuz çok tecrübesizim bu konuda. En azından sadece dışarı çıktığım zamanlarda versem mamayı olur mu acaba. Sağıp dışarda vermek mantıklı ama sağınca da 20-30 cc ancak çıkıyor sağmayı beceremiyorum sanırım. Onunla da doymaz zaten