asyarslan60 bağırsakları henüz 0 km oldukları için en ufak bağırsak hareketine bile ağlarlar siz bu süreçte sürekli emzirin. Benim ilk bebeğim 4 ay full ağladı asla uyumazdı ikinci bebeğim nazaran ilkine göre daha kolay ama uykuya geçişi aşırı zor. Siz kimyon çayı yapın kendinize bol bol için.her gün hemde 1 veya 2,bebeğe vermeyin aman kendiniz için hep. Banyo çok rahatlatır tüm gün bile uyurlar
Karnını ve ayaklarını hep sıcak tutun gaz en çok ayaktan alır kiraz çekirdekli kemer ve patikler var onlar pek işe yaramıyor ama yinede bebek biraz da olsa sakinliyor
Benim bebeler manuel anakucağını çok seviyorlar onda hafif sallanmak bile gaza iyi geliyor yani bunlar benim başımdan geçenler sizde denemek isterseniz deneyin
Karnına fön makşnesi bile tuttuğum oluyordu en çok o işe yarıyordu benim ilk bebede