oglusannesii ilk zamanlar memeler taş gibi oluyor sonra gevşiyor, sütün olmadığı anlamına gelmiyor bu. İlk bi kaç gün sertlik normal. Sağımda hep az gelir, başlık(flanş) memenize uygun değildir belki. Bebek sadece süt azlığında değil süt çokluğunda da memede huysuzlanıyor. Danışmanlık almışsınız sanırım ama online aldıysanız eğer bir de yüz yüze denemekte fayda var. Mama tabi ki verilebilir ama anne sütü vermek istiyorsanız diye yazmak istedim.