kamieglenen01 ben de öyle, oğlum 2 aydır 600 gr alıyor aslında daha fazla alması gerekti kilosu geriden geliyor, doktorumuz gerekirse 5.ayda ek gıdaya başlarız dedi. Mama vermek istemiyorum asla🥲 kızım tombişti baya mama içti o ama bağışıklığı çokk düşük😞