kızlar oğlum 32 aylık. Hipoglisemi hastası. Yani uzun süre aç kaldığında şekeri düşebiliyor. Bu şeker düşüklüğünü hiç yaşamadık çünkü azaz sık sık yediriyorum. Fakat son üç aydır çizgi filmle yedirmeye başladım. Sabah kahvaltısında asla çizgi film aramıyor. Gece boyu acıktığı için. Fakat öğlen ve akşam yemeğinde kesinlikle çizgi filmle yemek istiyor. Şimdi ben bunu telefondan kendi videolarını izlemeye çevirdim. Şu anda da kendi videolarına, bebeklik resimlerine bakarak yemek yiyor. Bunun bir zararı var mı sizce? Doktorumuz tabii ki ekransız yese çok iyi olur diyor. Ama aramızda bununla ilgili bana bir şeyler söyleyebilecek birileri var mı? Yani öğlen yemeğinde 10 dakika, akşam yemeğinde de o 10 dakika toplamında 20 dakika kendi videolarıyla yiyor. Ve bunu yerken de bak ben burada bebekmişim, bak ben burada bu kelimeyi söyleyemiyormuşum diye deyip yorum yapıyor. Yani kendi videolarına odaklanıp kalmıyor, hipnoz olmuyor. Ama başka türlü de yediremiyorum.