omertosvedostoss Merhaba. Sanırım bu ameliyat genellikle kapalı olarak yapılıyor. Muhtemelen bizim de öyle olacak ama, (eşim olacak) iki türlüsünü de olan varsa ameliyat ve sonrası sürecini bizimle paylaşır mısınız? Şimdiden teşekkürler
hunilimomy omertosvedostoss kapali olarak oldum 1 gün hastanede kaldim ertesi sabah taburcu oldum normal hayatıma devam ettim normal agri kesici ictim 2 gün sonra ağrım olmadi ilk 1 ay beslenmeme dikkat ettim yine asiri yağlı aci baharatlı seyler tuketmedim 1 ay sonrası normal istediğim gibi beslendim
3kedili2bebekli omertosvedostoss kapalı yapılan basit bir ameliyat çok rahat geçti benim ayağa kalktım yürüdüm çok şaşırdım hatta nasıl bu kadar rahatim diye 2-3 gün parol içtim 3. Gün normal hayatıma döndüm 1 ay diyet yaptım sonra yavaş yavaş diyeti açtım ve normal beslenme düzenime de döndüm bu kadar