Merhaba arkadaşlar. Oğlum birinci sınıf’a gidiyor. İkinci dönemin yarısındayiz, hala içime kapanık sınıfta. Evde çok özgüvenli ve hareketli bir çocuk. Okula gittiğimde arkadaşları da ona yakın davranıyor oyun oynamak istiyorlar. Ama acaba ben varım diye mi? Ben yokken nasıl bilmiyorum. Sizde durumlar nedir