ariadne Hipp mamalarin renkleri ayni numarada degisiyor diye cok sikayet gordum su siralar. Ben de hipp kullaniyordum. Degistirmeyi dusunuyorum yeni marka onerebilir misiniz? Bundan once aptamil kullaniyordum ama bebegimi sisirdigini hissediyorum.
pimpiriklianne43 ariadne hipp organik combiotic kullanıyordum 1 haftadır bebelac gold denedim aptamil toplatildigi için geceleri daha güzel uyuyor ve gündüz sanki eskisi kadar ağlamıyor
ariadne pimpiriklianne43 ben de elmali yulafli sutlu kullaniyorum esim e bebegi aramis onlarda kasik mamasinin uretimden kalktigini soylemis spesifik bir mama uzerinden gecmemis konusma