14 gün geçmişti adetim hiçde öyle olmuyordu mantar tedaviside görmüştüm zaten ilk oğlumda mantar tedavisinden sonra geldi şimdi de adet kanaması gördüm beş gün önce şuan bitmek üzere gibi ama sol kasığımda şiddetli ağrı olunca bende test yapmak geldi aklıma testi yaptım anında iki çizgi çıktı bunu yaşayan varmı hiç aranızda :( kimyasal gebelikmi ne bu