hifasel Yenidoğan bebeğim için nemlendirici arıyorum deri soyulması var sizce sebamedmi mustelamı kullanan varmı yada önerebileceğiniz başka bir marka
yzx Benim kızım 17 aylık doğduğundan beri Mustela kullanıyorduk.. şampuanını Sebamed almak gibi bir hata yaptım cildini çok kuruttu egzama oldu hemen bırakıp Mustela ya geri döndük