asellmiihramom Toki iadesi alan var mı kızlar? Ben bankamatikten çekmeyi denedim ama alamadım. Galiba iadeler henüz başlamamış, bilgisi olan var mı? 🤔
1anne1cocukk asellmiihramom Google emlak katılım TOKİ iade yazdığınızda ilk çıkan yere basın aşagı doğru indiğinizde TOKİ BAŞVURU BEDELİNÜ İADE ALMAK İÇİN TIKLAYINIZ yazıyor oraya tıklayıp İban bilgilerinizi girin hemen hesabınıza düşüyor
1anne1cocukk asellmiihramom çekebilecek misiniz parayı beni bilgilendirir misiniz çünkü eşim asker tüm askeriyeye bu yöntem ile çektirttim paralarını
asellmiihramom 1anne1cocukk evet başvuru yaptım iade edildi hesabıma iban bilgilerini girdim tekrardan teşekkür ederim ☺️
kubrakt Biz gidip bankadan aldık paramizi. basvuru formunda hangi banka adi yaziyorsa o bankaya gidin hemen veriyolar paaranizi