cansucivas Doktor kontrolümüz vardı bebeğim 19 günlük ve doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor ancak doktor kilo almadığını ve sarılık değerinin düşmediğini söyledi 6-7 gün daha bekledik sadece anne sütüyle devam ettik ama kiloda beklenen artış olmadı sarılığı da devam ediyor çok yüksek değil ama geçmiyor mama takviyesi verelim dedi ve hipp önerdi mama olarak kullanan var mı ?
ydiricanli cansucivas bizde ilk 1 ay onu kullandık doktorumuzun söylediğine göre Hipp in ürünleri temiz katkısız çokta memnun kalmıştık
annehalleri cansucivas beş aylık olacak doğduğundan beri kullanıyorum çokta memnunum gaz kabızlık hiç problem yaşamadık 🙏🏻
monster annehalleri ydiricanli accountant Kızlar bebeğim 15 günlük hipp mamayı kaç ml kaç kere vermeliyim
ydiricanli monster kutunun arkasında yazması lazım 30 cc 1 ölçek diye hatırlıyorum bizde hiç gaz sorunu olmamıştı
yenianne119 monster benim bebeğim de meöeye adapte olamadı ilk bir hafta mama verdim gokden goat 30 cc 2 saatte bir. 2. haftamıza girdiğimizde şükür emmeye başladı ve doktor emse dahi memeden sonra 60 cc mana hazırla ne kadar içebiliyorsa içsin dedi bu şekilde devam ediyoruz bazen memede tam doyuyor kabul etmiyor bazen de ben geceleri uyandıramıyorum meme için. 60 lık mamayı bitiriyor 15 günlük şu an
Ozlemas2020 cansucivas ilk 1 ay sütüm gelmedi hipp combiotic kullandım 6 aylık olana kadar da devam ettim sütüm gelse dahi günde 1 öğün verdim Ne gaz ne kabızlık yaptı Aksine mama yedikten sonra hemen yapıyordu
annedemir07 accountant 2 saatte bir 30 cc cok az. Ilk gunler icin o. 2 haftalil bebekte 2 3 saatte bir 60 90 cc arasu uygun
sonmukemmelannebukucu 2 saatte bir 30 CC ama baktın mama bitti huzurlu değil ağlıyor huzursuz 30 ile 60 CC arası yiyebilir
zeynep1028 cansucivas ben hipp kullandimdogumdam itibaren cok memnunum biraz gaz yapan bi mama buna dikkat etmen gerek combiotik mi ne ondan alabilirsin onun dışında cok memnumum ama tabi anne sutu herseyden onemli sagim ile besleyebilirsin
gamzeelmas Bende onu kullanıyorum .doktor önerdi,30 cc bazende 60 cc ,sarılık olduğu için meme de mama da veriyorum .meme istediği kadar mamayı da 3 saate 1 veriyorum
Merve_4141 Biz de ilk hip ile başladık ama asla doğurmadı bebeğimi evolvia kullanıyoruz suan gaz kabızlık vs yapmadı kilo alımı da iyi sadece mama alıyor 2.bucuk aylık
aysegulcinar cansucivas doğduğundan beri hep hipp kullandık 1 2 kez Bebelac aldım son döneminde sadece. Çok memnun kaldım ben