Ben lise zamanımda okulda böyleydim dışarda felan değil ama okulda teneffüste tek başıma kantine inmezdim tuvaletw gitmezdim hep yanıma birini arardım sebebi de sanki tek gidersem ‘aa bunun da arkadaşı yok mu’ diye düşünürler mi acaba diye kendi kendime kurardım yani. Sonra tek başına gidenleri izlemiştim bi süre gayet normal bi durum olarak gelmeye başladı ve normal algıladım. Bence sende sebebini bul neden böyle hissediyorsun onun üstüne düş yani asla kötü bişey değil rezil olacak bişey değil bunu normalleştir