Selam anneler, 2 yaş ve 4 aylık oğullarım var. Büyük oğluma kendim uyku eğitimi vermiştim 6 aylıkken. Haliyle tek bebek kolay olmuştu. Şimdi iki çocukla yavaştan destekleri azaltmak istiyorum. Var mı böyle bir yola başlayan? Önerilerinizi beklerim. Sallıyorum manuel ana kucağında. Sonra yatağına alıyorum yada gündüz uykularını ana kucağında yapıyor. 20 dk 30 dk uyuyor. Bunu uzatmak içinde kendi kendine uyuması gerekiyor. Abisi ses yapıyor, Ekran vermemeye çalışıyorum bazı günler günde 20 dk kaplan daniel izliyor o kadar. Neler yapabilirim?