18 subatta 10 parca ürün siparis verdim berbat bir kargo sirketiyle calisiyorlar birgundekargo diye bir firma tum kargolari kaybedebilir mi? 10 parca urunu 4e bolduler hala gelmeyen parcalar var gelenler de tekrar ptt ile gonderildi bundan onceki siparisimde de aynisi oldu