Kızlar 3 gün önce bebeğime yatak siparişi verdim ama sürekli hazırlanıyor şeklinde gözüküyor. Numarasını aradım e bebeğin, 3 gün önceden zaten kargoya verdiklerini fakat kargoda yola çıkmadığını söylüyorlar. Kargonun neden bir türlü yola cikarmadığını anlamış değilim aciliyet belirttim fakat faydası olur mu bilmiyorum yaşadınız mı hiç böyle bir şey siz ?