Kızlar selaam 👋
2 oğlum var biri 4 diğeri 3 yaşında belli bir süre ekran izletmedim izledikleri zamanda kontrollü izlediler. Ama 3 aydır kontrolü kaybettim ve toparlıyamıyorum üzülüyorum 🥺bazen az bazen de cok fazla izledikleri oluyor. haftanın 3 günü okula gidiyorlar. Evde oldukları zaman tvyi kapatıp oyun oynuyoruz ama 5 dk sonra kavgaya dönüşüyor. Bireysel oyun oynadıklarında diğeri hemen gidip diğerinin oyununu bozuyor. İkisiyle aynı anda oyun kuramıyorum. Ekran süresini azaltmaya çalışıyorum ama yapamıyorum. Kendimi yetersiz yetemiyormuşum gibi hissediyorum. Varmı önerisi olan 2 çocuk anneleri siz nasıl yapıyorsunuz