alpaslanmom_ gece içmese gündüz sürekli birşeyler veriyorum meyve püresi falan yapıyorum yulaflı vs onları veriyorum meyveli yoğurt yapıyorum bazen activia veriyorum kefir pek sevmiyor süt hiç vermedim birşey demedi süt hakkında doktor o yüzden vermedim henüz zaten kabız olduğundan daha çok kabız yapabilir diye düşündüm. Bizimki o zaman ek gıda reddinde şuan 🤦🏻♀️ çorba asla iciremiyorim her yiyeceği şey önüne konacakmis o yiyecekmis. Demin kendime tost yaptım oğluma yulaf lapası yaptım armutlu keçiboynuzu pekmezli mutfakta tadına baktı sevdi masaya oturduk benim tosta göz koydu 🤦🏻♀️ azcik azcik yedirdim tost bitince biraz yulaftan yedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️