14 aylik olduk artık soyle 1 2 ay içinde emzirmeyi bırakmak istiyorum kendisi aşırı bağımlı olmaya başladı gece sürekli uyanması beni de kendini de yordu zaten mide buyudugu icin sut yeterli gelmiyor sağlık ocağı hemsiresi 16 aylık civarı kes dedi bende rahatlamak istiyorum artik ama nasil yapacak biriniz bana akıl verin bi kac kez bi deneyim dedim allahim o nasil ağlamak yırtıyor kendini nasil yapacam ben bana bir yardımcı olurmusunuz 🫶🙂↕️🙏🙏🙏