eceayca biz de o aylardan beri aynıyız. 17 aylık olmak üzere hala da aynı. Resmen geldiğimizi hissediyor sanki. Kaç kere kalkıyor yat kızım uyu kızım diyorum yatıp yatıp geri kalkıyor. Uyku var ama illa gelecek yani yanımıza. Ortamıza alıyoruz tık uyuyor hemen 🤷♀️ sıkışıyoruz,rahat yatamıyoruz üstünü örtmüyor zaten uyku tulumu oluyor üstünde. O yorganın üstünde biz içinde işte her gece bi savaşın içindeyiz sanki