Kızlar ikinci gebeliğim ilkinde hiç nefes problemi yaşamamıştım bunda şuan 16+5 deyım 3 4 gundur burunda grıp dışı bi tıkanıklık nefes içime gitmiyor agızdan alıyorum oda yeterlı gelmıyo ciğerler tam dolmuyo bazen kısa suruyo açılıyor bazende baya uzun geceleri uykumu bölüyo yaşayan varmı doktorum ayına gore erken beklemeyız dedı kadınlar klubunde 9 10 haftalıkken başlayan olmuş ne yapmalıyım sizce kbb gitmelimiyim gebelık ilemi ilgilidir yaşayanlar yazarsa cok sevınırım