Selam kızlar 3. Ay menenjit aşısı olduk bexero 11 de olduk gece 8 de ateşlendi halsizleşti o kadar endişelendik ki acile gittik test yaptılar kan idrar enfeksiyona baktılar hiçbirşey yok ilk bebeğim cok endişelendim 38.6 yı gördük biraz önce baktım basında koltuk altında hala ateş var 37.4 falan. Normal mi bu kadar uzun sürmesi.