2 3 aydır mama içmiyor bir süre sadece ek gıda ile devam ettik ama çok iştahsız oldugu için biberonla da beslemek istiyorum bir iki haftadır günde bir kere çocuklar devam sütü veriyorum ama keçi sütü kullanan var mı hangisi daha faydalı olur. Gelişimi de durdu bu ara bıyu uzamıyor kaç aydır üzülüyorum aşırı iştahsız süt vermesemde öyle