Bizi anladığına eminim. Elimizi yıkayalım derim banyoyo koşar. Baba gitti camdan bakalım derim pencereye koşar. Şunu babana annene götür diye eline bir şey verince götürür verir. Su içelim deyince yere oturur ( oturup içmeyi öğrettik) kitap okuyalım deyince kitabını alır gelir . Söylediğim şeyleri yapıyor yani .Arada baba diyor ama babayı bilinçli demediğini düşünüyorum kelimeden sayılır mı emin değilim. Mama ve meme diyor . Bir şeyi uzatırken ya da isterken Meh diyor. Koyunları mee sesiyle öğrettik ama o bütün hayvanlara mee diye sesleniyor. Ama herkes 15 16 aylık bebeğinin baba dede anne teyze dediğini söyleyince korkuyorum normal değil mi 😞