sedefakcakaya ben hep işçiliksiz olandan alıp baştan anlaşıyorum. Daha sonra getirdiğimde alacaksınız başabaş diye, sağolsunlar yardımcı oluyorlar. Ama mesela eski kullanmadığım 14 ayar takıları da yine verip yenilerini alıyorum. Başka kuyumculara da bozma değerini soruyorum, benim hep aldığım yer onu da öldürmüyor mesela. Ne yapabilirse yapıyor sağolsun