karatepeeee ayı baya var. Pes etmeyin. Bizimde ilk gün kendi isteye isteye gitti sabaha kuru kalkiyordu falan sonra inatlasp gitmemeye başladı. Ben pes etmedim alıştı çok şükür arada kaçırıyordu. 4 ay falan olacak ogreneli şimdi çok rahatız Allah’a şükür çoktan alıştı. bende sizin aylarınız da falan öğrettim yani.
Eğer çok diretiyorsa hoşuna gidecek bi tuvalet aparati, kendi çıkıp oturması için bı basamak alabilirsiniz.
Stickerlar satılıyordu tuvalet eğitimi ile ilgili. Yaptıkça yapıştırır heveslenir belki.
Zorlamadan kizmadsn huyuna gide gide alistirin. Altına kaçırsa bile olabilir kaza oldu sanırım bir dahakine söyle cisin gelince olur mu vs deyin.
O an insanın sinirleri boşalıyor kızıyor bazen ama kızınca tersine gidiyor çocuklar da her şey maalesef.