Tulay 12 aylık 11 kilo 78 cm Çok ufak doğdu 46 cm 2300 gram çok şükür bu zamana kadar geldik. Gorumcelerim boyu kısa falan diyorlar sinirlerim bozuluyor. Sizde durum ne gercektende çok mu kısa doktorumuz boyu kilosu çok iyi diyor.
Yazilimcianne Tulay gayet normal ölçüleri çok konuşmasınlar ya. Takmayın böyle insanları bebeğinizi en iyi siz tanırsınız. Kızım 8700gr 75cm doktorumuzda asla bir sorun var demedi. Doğum ölçüleri de normal 50cm 3130gr
[silindi] Tulay Eşinizin ve sizin boyunuz kaç ki genetik böyle şeyler ki normal bir boyda. Ayrıca 46 cm doğmuş yani ne olacaktı 1 metre mi 🙄
Tulay Yazilimcianne aslında pek takan bor insan değilimden. Ama sürekli sürekli aynı şeyler artık canımı sıkmaya başladılar ve ister istemez gerçekten de kısamı diye takıntı haline getirdim
Yazilimcianne Tulay hiç sıkmayın canınızı böyle insanları taksaydık 1 senede delirmiştik hepimiz :)) persentil tablosunu açın gösterin belki susarlar ya da doktorumuz iyi dedi diyin geçin
[silindi] Tulay Yok ya minyon demeyelim ben de 165 im 😂 Çocuğunuzun boyu gayet normal 50-75 persentil arasında daha ne olsun.
Mirac_21032019 Tulay sizin gorumceleriniz uçmuş bence...bizde 1 yaş 11 kilo 80 cmiz doktorumuz 14 aylik bebekle eşdeger gidiyo dedi ne bekliyo gorumceleriniz obezmi olmasini
Tulay Yazilimcianne inan bunların hiç birini anlamıyorlar bebeğinin her şeyi erken oldu. Emeklemesi yurumesi falan her şeyi. Geçen görümdenim bir tanesi 12 aylık bebeğin sanırım bulbul gibi sakimasini istiyor her şeyin erken oldu ama konusamadin dedi. Bebegim anne abab mama meme hadi ala ala by by anane banane abi aba bu ları söylüyor. Konuşmasını bekliyor sanırım 🤣 ay kafayı yemeden iyi ya
Rzgr Tulay oglum 12 aylik 10.kilo 300gr 78cm doktor gayet normal olmasi gerektigi gibi dedi. Persentil tablosuna görede olmasi gerektigi gibi.
Yazilimcianne Tulay ahaha gerçekten şaşırmışlar. Acaba üniversiteye mi başvursanız maazallah geç kalınır 😋😅
Rzgr Tulay aynen. Oglum 50cm dogdu. Kisa degil. Bende kisa boylu mu olacak diye dusunuyordum. Sizin etrafinizdakilerin aksine benim cevrem hep cocuklar her zaman babalarindan uzun olur diyorlar. Turkiye standartlarinda 175 180 arasi boyu olacak muhtemelen buda kısa degil
Neset Tulay şaka yapıyor olmalısın 🤣 benim oğlum 14 aylık 8700 kilosu 79 cm 😂 3750 gram 51 cm doğdu bide yani siz neyi takıyorsunuz anlamadım
Ilkgozbebegim06 Tulay bu görümceler hep aynı galiba benim boyum biraz kısa 1.53 her gelişinde annen gibi kısa kalcan bodur olcan derler boy kavakda da var yapraklarını doluyo deyip gülüp geciyorum