busra5734 45 günlük bebeğim var 40ndan sonra uyumamaya başladı gündüz de uykuya dalamıyor uyuyor yarım saat bir saat sonra uyanıyor tekrar uyuyana kadar saatler geçiyor sonra tekrar bir saat sonra tekrar uyanıyor Bu dönem de normal mi yoksa bi sıkıntısı mı var anlamaıyırım sürekli ağlayıp mızmızlanıyor
aydint Ilk 4 ay hicbirşey sorgulama, bi mantığı yok bu sürecin,gaz ve ateşi yoksa tedirgin olacak bi durum yok demektir