Merhaba anneler 2 yaşında oğlum 3 gündür hafif burun akıntısı vardı ama bugün öksürük ve nefes alış veriş hızlıydı zor nefes alıyordu . Sarımsak kürü veriyorum 2 gündür , bugün dut kurusu kürü içirdim biraz akşama doğruda akgünlük sakızı yakıp koydum göğüsüne , udi hundi yağı damlattım burnuna , sarımsaklı zeytinyağı sürdüm ayağına , serum fizyolojik buhar verdim . Neyse gece nefesi sesli bir şekilde zor alıp verdiği için acile gittik röntgen kan crp vs temiz çıktı hafif bronşit var dendi buhar için 2 tane ilaç verdi . İnstagram da bilen bilir Osman hoca var çocuk dr o buhar ilaçları astım ilacı o yüzden astım olmayan çocuğa verilmesine karşı geliyordu yani bilmiyorum kullansam mı kullanmasam mı ? Başka ne yapabilirim evde ? Şimdi soğan karanfil koydum baş ucuna