Selamlarrr. Kızım 18 aylık olacak ve gece iki kez uyanıp mama istiyor. Bende veriyorum ama artık sonlandırmak istiyorum. Vermediğim zaman tekrar uyumuyor dakikalarca ayağımda sallıyorum sallama durduğu an mız mızlanıyor mama diyor mama içerse direk 3 4 saat tekrar uyuyor. Hem dişlerinin çürümemesi için hem de iştahla yemek yemesi için artık gece vermemeye karar verdim. Doktorda verme dedi kilo alımı falan gayet iyi normal. Nasıl yapacağımı bilmiyorum direk kesmeyi düşünüyorum ama çok ağlarsa diye korkuyorum. En az ağlamayla bırakmanın kolay yolu var mıdır böyle bir şeyi yaşayan tecrübe eden anneler var mı nasıl bıraktınız neler yaptınız önerilerinize ihtiyacım var??