Bir-prens-annesiii Elifasel__ merhaba bana mesaj Salı günü gelmişti ama ücret hesaba yatırılmadı bankaya mı gideyim siz de nasıl olmuştu hesabınızda ücret görünüyor muydu
Elifasel__ Bir-prens-annesiii merhabalar bankadan yatırdığım için TOKİ hesabım vardı direk o hesaba yatmış bankaya gitmedim bana çarşamba mesaj gelmiş pazartesi yatmış
Bir-prens-annesiii Elifasel__ TOKİ hesabı nasıl oluyor ben başvuru yaptıktan sonra sms den gelen ziraat hesabına bankaya gidip ücreti yatırdım ama 5 iş günü oldu ziraat hesabına giriyorum ücret geri yatırılmamış bankaya gitsem mi
Elifasel__ Bir-prens-annesiii şöyle ben e devletten başvuru yapamıyordum emlak konuta gittim ordan evrak teslim ettim onlar direk TOKİ hesabı açıp ordan yatırdı sizin bankadan almanız lazım TOKİ hesabı değilmiş sizin ki
Bir-prens-annesiii Elifasel__ TOKİ’nin ziraatten adıma açtıkları hesaba bankada yatırmıştım internetten biraz araştırdım eğer para hesabınıza geçmediyse ATMlerden iade menüsüne yada şubeye gidin diyor en iyisi yarın şubeye gideyim
Bir-prens-annesiii Elifasel__ hesaba yatırılsaydı geçen hafta Salı mesaj gelmişti bugün 1 hafta oldu ve 5 iş günü de doldu yatırılırdı diye düşünüyorum