Ben de normal doğum yaptım aradan bir ay geçtikten sonra yaşadım makat çatlağı oluştu affedersiniz tuvaletim geliyor ama yapamıyorum catlaktan dolayı ama nasıl bir acı cam kesiği gibi bir hafta boyunca yaşadım en son dayanamadım eşimi kaldırdım nöbetçi eczaneden fitil aldı öyle rahatladım 🥲🥲