Kızlar 1 aydan fazladır süt diyeti yapıyorum bebeğim 3.5 aylık dışkısı mukuslu ve kan vardı diyet yaparken aralarda unutarak yediğim oluyodu mesela bi lokma alıyodum aklıma geliyodu içinde sit ve süt ürünü oldugu ama bu 3 haftadır nerdeyse hiç kaçırmadım diyete dikkat ettim baya ama bugün 2 defa yaptı ikisindede kan vardı bu nromalmi yoksa başka bişeyedemi alerjiisi var chatgbt ye sordum genelde anneler süt diyeti yaparken yumurtayı çok yiyolar protein almak için bu sefer bebeğin ona hassasiyeti oluyo alerji yapıyo fln yazıyodu acaba yumurtayadamı var diyorum onadamı diyet yapim yoksa diyete girsem bu sefer yiyecek bişey kalmıyo süt azalıyor birde alerjiisi yoksa boşu boşuna yememiş olucam off kafam çok karışık nr yapacağımı bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı siz neler yaptınız