sengul34 hamur için bilmem ama çiğköfte için kesinlikle gerekli bir şey.
Annem ve kayınvalidemde var annem en çok çiğköfteye kullanıyor kayınvalidemse hamura.
Annemin homend, kayınvalidemin Schafer iksiide memnun. Bazen marketlere Kumtelin geliyor hem dondurma yapıyor hem hamur yoguruyor sanırım baya uygun fiyatlıydı. Ama kalitesini servisini bilemiyorum.