Kızlar 19 aylik kizim var tek çocuk yani aşırı enerjik bir kız hareketli baya yani nasıl bir aktivite yapsamda enerjisini doğru kullansam gece uykuya bile zor geçiyoruz öyle hareketli konuşuyor kendi kendine biçir biçir yani boşaltamıyor kendini gün içinde malum havalar soguk her gün dışarı çıkarmıyorum evde kaydirak var tek olduğu için çok oynamiyor kitaplara bakıyoruz vs ama bi yere kadar aksam üstü biraz suyla oynamak istiyor bi yarım saat de öyle ama yok yani napicam bilmiyorum tahammül zorluyor kısacası çaresizim :/