E3107 çoğu bebek zaten 13-15 ay arası ilk kelimelerini söylüyormuş bence hiç kafaya takmayın anlattıklarınıza göre bebeğiniz gayet normal bir anda konuşmaya başlar büyük ihtimalle “kelime patlaması” denilen şeyi yaşayabilirsiniz. Bazı bebekler vardır anlaması çok iyi olur ama konuşmaları biraz geç başlar. Doktorlar buna bazen “geç konuşan ama dili iyi anlayan çocuk” der. Siz annesi olarak bebeğinizi daha iyi gözlemleyip anlarsınız tabi