Kızlar kardeşim asker haftasonları bana geliyordu ondan geçen ay bit bulaştı daha sonra tedavi olduk ailecek falan ama hafif geceleri kaşıntımız var şimdide uyuzdan şüpheleniyorum artık yıldım sürekli halı yıka koltuk sil çarşaf temizle ama bitmiyor muhtemelen bu kez de uyuz olduk neyse ki askerliği bitti kardeşim gitti ama şu uyuz sorunundan nasıl kurtulcam önerisi olan var mı gerçekten psikolojik olarak çok yoruyor üstelik evde iki küçük bebeğim var onlara bulaşırsa diye çok korkuyorum