Birhaziranhikayesi Size göre öyle demek ki. Bana göre gayet güzel gidiyor tabii ki zorluklar var ama ne zaman kolay olacak ki? Annelerin gözünde büyüyor bu tepkiler. Bana göre ideal olan buydu başkasına göre değildir. Kreşe giden çocukların da psikolojileri bozuluyor evde kardeş varken, saçları dökülen, tırnak yiyen, hırçınlaşan çocukların yanında gayet sakin ilerliyor sürecimiz. Her şey bakım değil maalesef.