sedefsss sertse olgunlaşana kadar dışarıda tutuyorum, sertken dolaba koyarsan lastikleşiyor.
Olgun olanın yarısını yiyip yarısını bir kaç güne yiyeceksem kesik yerine limon sürüp dolapta muhafaza ediyorum limon kararmasını önlüyor.
Elimde çok olgun varsa hepsini doğrayıp biraz limonlayıp dondurucuya koyuyorum , yemek istediğim zamn ihtiyacım kadarını yarım saat kadar önce çıkarıp kullanıyorum.
Dip not 😄 Kabuklu bütün şekilde dondurucuya koyduğumda oldu öyle kötü oluyor.