somurtkansirin anne905 ılık bir duş aldırıp üstünü inceltin. Ben en az 4 saat bekleyip öyle veriyorum düşmediği zaman ateşi
[silindi] anne905 4 saatte bir veriyorum ben de ama ateşi çoksa hiç düşmüyorsa 4 saati geçirip fitil veriyorum. O düşürüyor. Fitil kullanmak istemiyorsanız duş aldırın sadece zıbınla yatırın
anne905 somurtkansirin ya duş asla aldırtmıyor titriyo çok evet bende 4 saat diye biliyorum ama mesela şuan acile götürsem ilaç vericek hep öyle oluyor
anne905 Meltem2611 38,5 şuan düşürmedi parol normalde düşmezse 4 saat sonra veriliyo ama düşüremiyorum
anne905 Meltem2611 bende öyle ama şuan düşüremiyorum mesela acile götürsem bekletecek mi beni hayır hep ilaç veriyolar 2 saat bile geçse
Meltem2611 anne905 arada da banyoya gidip alnına yüzüne elinle su tut yüzünü yıkar gibi ıslak dursun biraz camı aç cama yakın dışarı izlesin hem serinler