Kızlar 42 günlük bebeğim var.
Rsv korkusuna kardeşini okula göndermiyorum 4 yaşında bulaştırır getirir diye ara verdik okula bayram sonrası göndereceğim inş
Onun dışında bir davete gidemiyorum korkumdan psikolojik olarak çöküntü içindeyim
Eşim her gün dışarda ama kendim atlatamıyorum korkuyorum artık sosyal medyada sürekli hastaneye yatan çocuklardan dolayı 😞😞