otuznisan arkadaşım ikincide talep etti. Özelde oldu. Karı koca ikisinin kan örneklerini aldı. Arkadaşım genetik kan hastalığı çıktı. Kanı çok koyu olduğu için hücrelere tam varmıyormuş, bebek olunca da besleyemiyor yani. Kandan yeterli besin gitmeyince 9-10 haftalıkken ölüyordu. Eli ayağı hep üşüyen, sıcak hafada bile üşüme gelen biri yani, meğerse sebebi genetik hastalıktaymış. Eşi spermogram verdi, bozuk DNA mi gönderiyor yada spermleri mutasyona uğramış mı diye, o temiz çıktı. 3 gebeliğinde planlı şekilde hazırlandı, önden kan sulandırıcı başladı.